niedziela, 24 maja 2015

Perfekcyjnie wieczory

Mój idealny wieczór...  Herbata, łóżeczko,  ciepła piżamka, czatowanie z przyjaciółmi. Dziś niedziela i właśnie tu, w moim super różowym pokoju i w łóżku z jeszcze bardziej różową pościelą rodzą się pomysły i tworzą się posty.  Naprawdę wieczory kiedy mogę sobie poleżeć i przemyśleć wszystko są dla mnie naprawdę przyjemnym odpoczynkiem!  Często tu się uczę, czytam,oglądam YouTube itd... To  ten  przedmiot dba aby śniło nam się coś dobrego i właśnie ten przedmiot cierpliwe.znosi nasze łzy w chwilach smutku, i znosi także skakanie po nim na  imprezach piżamowych... Nie   jestem typem nocnego marka i chyba nigdy nie będę ale w takich okolicznościach aż żal mi zasnąć!  Jak ja kocham wieczory pod kołdrą... <3
Natalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz