wtorek, 3 marca 2015

Ulubieńcy lutego

Hejo :)
Dziś 03.03.2015r więc czas najwyższy na ulubieńców lutego! Tak na marginesie jestem taka szczęśliwa bo za oknem nareszcie pada tak gęsty śnieg! Jupi! Zapraszam :)
  
Kosmetyk

W tym tygodniu kosmetykiem jest suchy szampon od Isany. I to jest jeden z takich kosmetyków które ratują życie! Ile razy zdarzyło mi się mieć tłustawe włosy, tyle razy ten kosmetyk to maskował. Uważam że od Isany ma najlepsze szampony ale nie  może się mylę. Kupiłam  go w rossmanie za 5zł (była promocja, normalnie kosztuje ok. 10zł). Jeśli ktoś nie wie jak to działa zapraszam tu Klik :). Ten produkt poleca nawet moja mama a ona wie co mówi ;)

Piosenka

Na piosenkę wybrałam Halleluja. Wiem że to nie jest jakiś nowy utwór czy coś ale ja tak lubię sobie podśpiewywać polską wersję bo to naprawdę szybko wpada w ucho a po za tym jest naprawdę piękna

Film

Komedią którą uwielbiam jest ,,Ty ja i on". Nie obejrzałam jej w całości bo trochę za późno przyszłam, no ale z radością muszę powiedzieć że jest to jedna z lepszych komedii jakie oglądałam. Polecam.

Książka
 Igrzyska śmierci mimo że trochę ich nie rozumiem to są moim ulubieńcem. Fabuła jest genialna i bardzo polubiłam bohaterów. Motyw tego przetrwania na arenie bardzo mi się podoba. Co tu dużo gadać, po prostu świetna książka. Zachęcam do czytania. <3

Inne

Ulubieńcami są także moi przyjaciele. Wspierają mnie w trudnych chwilach i dobrze się z nimi bawię. Gdyby nie oni moje życie było by nudne jak flaki z olejem... Przyjaciół nie zastąpi żadna rzecz. Dlatego przyjaciele są nie tylko ulubieńcem lutego ale i całego mojego życia :)
Natalie



5 komentarzy:

  1. Ostatnio kupiłam ten suchy szampon z Isany, ale jeszcze nie miałam okazji z niego skorzystać ;))
    mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? :)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam ten syuchy szampon i według mnie jest okropny, wcale nie działa tak jak powinien :<
    Mogłabyś wejść i poklikać w linki choies ?
    Z góry dziękuje :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwidoczniej na każdego działa inaczej, poklikam :)

      Usuń