środa, 25 lutego 2015

Recenzje dwóch nie typowych książek

Hello :)
Dzisiaj jak po tytule widać będą recenzje ale recenzje nietypowych książek... Pierwszą pozycją  jest ,,Zniszcz ten dziennik" Kiery Smith. Myślę że większość już ma tą książkę albo przynajmniej o niej słyszała. Jest to książka która nie jest do czytania bo nie ma tam prawie( z dużym naciskiem na ,,prawie'') dziennik ma żadnej treści. Dziennik ma pobudzać naszą wyobraźnię. Dla niektórych stanowi to sposób na wyżycie się a dla niektórych sposób na perfekcjonizm. Ja już sama nie czy niszczę, czy ozdabiam. Uważam że to bardzo ciekawe oderwanie się od nauki czy pracy i sprawienie sobie odrobiny przyjemności ;) Polecam.


Mogło by się wydawać że drugą recenzowaną przeze mnie książką będzie ,,To nie książka" czyli kontynuacja ale nie... Drugą pozycją jest ,,Dziennik Rywalki" Kierry Cass. Jest to coś podobnego do powszedniej recenzji ale to opiera się na trylogii ,,Selection" o której już wiele razy wspominałam ;) Jeśli chcesz mieć z tego frajdę dobrze by było  te wszystkie książki przeczytać bo inaczej to nie będzie fajne. To już nie jest po to aby niszczyć tylko ozdabiać, ale oczywiście każdy może robić co chce. Ja kupiłam książkę przedpremierowo na stronie empiku bo nie mogłam się już doczekać i jestem zadowolona. Miękka okładka piękne wydanie świetnie wpasowujące się do stylistyki książek.

Piszcie czy się podobało i możecie podawać książki które mogłabym zrecenzować. Dozobaczenia :*
Natalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz