piątek, 24 kwietnia 2015

30 faktów o mnie

Hejo 
Zauważyłam na moim blogu że rzadko mówiłam wam kim jestem wiec stwierdziłam że ten TAG będzie idealny aby to zmienić. Nie przedłużam wiec!

  1. Jestem brunetka z ciemna karnacją.
  2. Lubie czytac książki i oglądać filmy.
  3. Urodziłam Się 28.05.2002 r.
  4. Chodzę na zajęcia z teatru.
  5. Kocham zwierzeta.
  6. Chce pojechać zrobić bardzo Wielu kraji ciemnym piwem najbardziej interesuje mnie Francja, Anglia i Grecja.
  7. Jestem romantyczka.
  8. Jestem porywcza i moze troche buntownicza?
  9. Mam przezwisko kromka (Nie pytajcie Skąd Się wzięło).
  10. Moj ulubiony kolor do łososiowy.
  11. W Przyszłości planuję sobie zrobić tatuaż jakis.
  12. Noszę numer buta 38, 39.
  13. Moja ulubiona gra do The Sims.
  14. Moja Pasja do rysowanie.
  15. Nie maluje Się.
  16. Ubieram Się Lekko i dziewczęco.
  17. Mam młodsza siostrę.
  18. Kocham czekoladę <3.
  19. Nie lubię Szkoły względu na niektórych że Nauczycieli.
  20. Mam psa ale chciałabym Też chomika i kota.
  21. Byłam Tylko raz za granica (w Turcji).
  22. Mój ukochany owoc Mój aby granat lub truskawka.
  23. Jestem Chrześcijanką.
  24. Jeśli chodzi o biżuterię noszę tylko bransoletki i Pierścionki.
  25. W Przyszłości mogłabym zostać psychologiem. 
  26. Mam wiele Przyjaciół.
  27. Lubię Zmiany.
  28. Jestem niecierpliwa.
  29. Staram Się Nie kłamać.
  30. Jestem dosyć strachliwa.
Natalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz