wtorek, 7 kwietnia 2015

Wielkie Oczy

Hej :)
Przed chwilą obejrzałam film o nazwie ,,Wielkie Oczy" Tima Buttona. Wiedziałam że to będzie dobre ale nie spodziewałam się że aż tak! Ogólnie jest to film oparty na faktach, a ja uwielbiam taki rodzaj filmów bo mogę potem w internecie znajdować więcej informacji, oglądać jak wyglądali naprawdę i dziwić się że taka  historia miała miejsce w rzeczywistości. 
Film opowiada o kobiecie która wyprowadziła się z córką od swojego męża i zaczęła życie na nowo. Wtedy poznała mężczyznę którego bardzo szybko poślubiła. Zainteresował się nią dlatego że malowała obrazy przedstawiające dzieci posiadające ogromne oczy :
,, Oczy są zwierciadłem duszy.''- mówiła
Mężczyzna zaczął  przywłaszczać sobie jej prace. Margaret (główna bohaterka) nie umiała się mu postawić. 

Co będzie dalej zobaczcie sami! To jest dosyć trudny film i nie ma w nim zbyt dużo obrotów akcji. Wszystko dzieje się powoli . Taka jest moja opinia. Uważam, że oglądając ten film wiele zyskacie, dlatego gorąco go polecam!


Pozdrawiam 
Natalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz