niedziela, 8 lutego 2015

Outfity- czyli przegląd mojej szafy #1

Hejka :*
Co tam u was? Jak wam mija weekend? Mi świetnie! Ja wczoraj byłam na barbie razem z moją siostrą, jako że jesteśmy ogromnymi fankami barbie ale to, to nie była ta klasyczna, stara dobra barbie to była porażka tylko BUM, TRACH, BACH czyli tradycyjne bajki które ogłupiają dzieciaki... No ale dziś nie o tym, mam dla was cztery outfity szkolne ale też na co dzień. Ja nie noszę tych opcji ze spódnicami, mimo że bardzo bym chciała! Tak to już jest w podstawówce, że jak przyjdziesz do szkoły w spódnicy albo w  sukience to wszyscy się pytają ,, Dlaczego się tak wystroiłaś" :/ Chciałam zrobić zdjęcia na sobie ale moje nogi wyglądały jak nogi słonia, więc wolę wam oszczędzić tego widoku XD Ale mam nadzieję że wam przypadną do gustu wszystkie outfity a więc zapraszam!

PS-Jak nie ma ceny to znaczy że już mi się zapomniało ( moja pamięć jest naprawdę krótka ;P)

Bluzka -H&M ok 35 zł
Spódnica-House ok 40 zł


Bluzka- H&M ok. 30 zł
Spódnica- Bershka ok. 40 zł


Bluzka- Sinsay 
Spodnie-Crrop 




Sweterek- Sinsay
Spodnie-Crrop

Natalie



2 komentarze:

  1. I love that new york sweater! Its sooo stylish honey!!

    Would really appreciate if we would follow each other on GFC, G+ and BL, so that we can keep in touch!
    follow4follow? Would be soo happy!!
    xoxo Colli || TOBEYOUTIFUL

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka z drugiego zestawu jest śliczna :)

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com (nowy post)

    OdpowiedzUsuń