niedziela, 1 lutego 2015

Ulubieńcy stycznia

Hej
Zaczynął się styczeń więc są też ulubieńcy stycznia! Tak wiem, to robią prawie wszyscy ale ja też chcę spróbować w tym swoich sił! Tamtararam.... zapraszam na moich ulubieńców!

 Kosmetyk

Ostatnio urzekł mnie Blistex. Jest to produkt do ust który jest po prostu idealny na zimę do popękanych ust! Kiedy go kupowałam nie sądziłam że może być tak cudowny! Moje usta już nigdy nie będą krwawić!



Piosenka

Trudno mi stwierdzić... Przez cały ten miesiąc liczą się dla mnie tylko Meghan Trainor i Taylor Swift więc trudno mi stwierdzić które ich piosenki są  najlepsze. Te utwory są dla mnie bardzo ważne bo dzięki ich przesłaniom pozbyłam się większości kompleksów. Wstawiam po jednej piosence od każdej z nich.

https://www.youtube.com/watch?v=VuNIsY6JdUw   - ta piosenka ma śliczny teledysk, zakochałam się! *.*
https://www.youtube.com/watch?v=mp7qWfDANrU - nogi same rwą się do tańca!


Film

No i jak tu nie dać Hobbita?! Świetny, godny polecenia. Myślę że ostatnia część była najlepsza mimo że nie przepadam za scenami walki. W tym filmie mam dwie ulubione postacie: Lgolasa oczywiście no i Bilba, wczuli się w role i nadali im trochę siebie. Co tu jeszcze mówić obejrzyjcie zwiastun!

https://www.youtube.com/watch?v=RjPy-nxakG8


Książka

Trylogia czasu Kerstin Gier to zdecydowane nr. 1 w styczniu. Książki opowiadają o młodej dziewczynie imieniem Gwenlodn Sheperd. Była normalną dziewczyną z trochę dziwną tajemniczą rodziną i w jeden dzień cały jej znany świat staje na głowie odkrywając wobec niej nowe możliwości podróży w czasie! Cała ta tajemnica to ogromne  emocje, mnie dosłownie zwalało z nóg dziesiątki razy! Ten sam dar ma Gideon the Villers, arogancki, samolubny i zabójczo przystojny! Mam nadzieję że was zachęciłam!


Inne

Ostatnio szukałam jakiś mazaków czy cienkopisów idealnych dla mnie, no i znalazłam je w biedronce za nie całe 8 zł! Wiem że na opakowaniu mają kuyki pony no ale liczy się ten super intensywny kolor! Polecam!



Natalie

P.S.- Jacy są wasi ulubieńcy?



1 komentarz: