niedziela, 1 lutego 2015

Koniec feri :(

Hejo
Dziś kończą się moje ferie :( Trochę smutno ale przynajmniej wiem, że dobrze wykorzystałam  ten czas.  Pierwszy tydzień byłam w biegu. Spotykałam się z przyjaciółmi dla których w roku szkolnym trochę brakuje mi czasu :/ Korzystałam  z ferii na na jakieś 99 % i mam poczucie że dobrze wykorzystałam ten czas. W drugim tygodniu starałam się leniuchować ile wlezie aby wypocząć i iść do szkoły  z nową energią, pomysłami i zapałem. Po raz pierwszy jestem zadowolona ze spędzonego czasu ferii. Nie mogę się już doczekać jak jutro zobaczę moich znajomych! Kiedy jest się razem rzeczywistość nie jest aż taka  straszna! Ale mimo tego coś czuję że rano mama będzie mnie siłą wyciągać z łóżka, a ja będę w kółko opowiadać że się stresuję XD.  Następna długa przerwa dopiero za ( luty... marzec... kwiecień.... maj.... czerwiec ;D) pięć miesięcy! Myśmy pozytywnie i módlmy się żeby przetrwać! A wy jak spędziliście albo będziecie spędzać te ferie?
Natalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz