środa, 4 lutego 2015

Tag- 10 pytań o szkole


 Heja 
Z racji tego że muszę wrócić do szkoły, postanowiłam odpowiedzieć na dziesięć pytań o mojej szkole i o tym jakie mam przybory, jak jestem przygotowana itd. Mam nadzieję że wam się spodoba.  



  1. Jaki jest twój ulubiony przedmiot?                                                                       Odp: Mój ulubiony przedmiot to : plastyka i  polski( chociaż ortografia kuleje ) 
  2.  O której wstajesz do szkoły?                                                                            Odp: Jeśli chodzi o szkołę to jestem rannym ptaszkiem, a to głównie dlatego że szkołę mam  daleko. Zazwyczaj ustawiam sobie budzik na 6:00 lub 6:30 no chyba że mam na późniejszą godzinę to wtedy wstaję o 8:00)
  3. Jaką miałaś średnią w zeszłym roku?                                                                   Odp: Chyba jakieś 5,38 czy coś takiego. Tak, jestem z siebie dumna! :D 
  4. Ulubiony nauczyciel?                                                                                            Odp: To pani od polskiego, jest miła wyrozumiała i traktuje uczniów jak równych sobie. 
  5. Lubisz ćwiczyć na w-f?                                                                                        Odp: Nie mam nic do tego przedmiotu ale bardziej lubię robić ćwiczenia gimnastyczna niż gry zespołowe.
  6. Czy w klasie/szkole masz grupę bliskich ci osób, czy raczej zadajesz się z każdym?                                                                                                              Odp: Mam grupę osób z którymi najczęściej przebywam ale staram się utrzymywać dobre kontakty ze wszystkimi.
  7. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?                                                                      Odp: Nie, chociaż pod koniec jest taki czas że nie mam co ze sobą zrobić i chętnie bym już wróciła.
  8. Czy malujesz się do szkoły?                                                                                 Odp:Nie w naszej szkole jest to zabronione, ale czasem zakorektoruję te straszne wory pod oczami ;)
  9. Czym jeździsz do szkoły?                                                                                    Odp: Rodzice mnie zawożą samochodem ale często jeżdżę autobusem.            
  10. Jak ubierasz się do szkoły?                                                                                  Odp: Zazwyczaj jest to bluzka, jeansy, moje beżowe trampki i jakaś biżuteria                                                                              
     Natalie
                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz