sobota, 31 stycznia 2015

Czekolada

Hejka
Powiedzcie mi proszę KTO NIE LUBI CZEKOLADY?! Jak można jej nie lubić?! Kiedy słyszę to słowo zaczynam świrować! Czy tylko ja sądze że czekolada to płynne szczęście? Dla mnie to nie jest ważne w jakiej jest postaci; czy płynnej czy w tabliczce, czy na batonie, zawsze jest PYSZNA!Jak dla mnie to jedno z najlepszych rozwiązań na poprawę humoru. Może to zależy od tych endorfin szczęścia, czy to to tam jest ale to nie zmienia faktu że czekolada jest NAJLEPSZA NA ŚWIECIE! Sami widzicie , przed chwilą pomyślałam nad konsystencją i smakiem czekolady i już mam świetny nastrój,( żeby nie powiedzieć szampański). Moimi czterema ulubionymi markami z czekoladą są: Milka,  Kinder, Wedel, Alnpen Gold. Jest tylko jeden rodzaj czekolady której nie lubię, mianowicie: stary. Kiedy czekolada jest stara robi się taka mdła i obrzydliwa! To prawdziwe przestępstwo  czekolada nie powinna się w ten  sposób marnować! Ile bym dała żeby móc zjeść teraz takie cudo! Dziś koleżanka z teatru miała Milkę z oreo, mmmm musicie tego sprubować nawet nie umiem tego opisać! Kiedy jadłam tą samął czekoladę pierwszy raz  nie smakowała mi aż tak bardzo jak dziś, sama nie wiem jakim  cudem! Ci co dbają o linię mają ciężko, przeżyć bez czekolady, przecież to graniczy z cudem! Zachęcam do pisania komentarzy i obserwowania. Do zobaczenia!
Natalie

                                                                                                                                                                                       Dla chwil kiedy to pochłaniasz warto żyć i twierdzić,,Życie jest piękne".

3 komentarze:

  1. O tak! Czekolada jest przepyszna i poprawia humor. A tak wgl to super blog i masz fajne pomysły!
    Pozdrawiam zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam czekolade, lecz staram się ją ograniczać ;)
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń