poniedziałek, 19 stycznia 2015

Fotografia

Hej

Jedną z moich pasji jest fotografowanie. Robię to od niedawna bo od dwóch miesięcy. Lubię uchwycać krajobrazy i ogólnie naturę. Wszystkie zdjęcia robię telefonem i chyba nie wychodzą źle. Nie jestem specjalistką ale może uda mi się dać wam kilka porad.
  • Zrób kilka ujęć. Z rożnych perspektyw 
  • Staraj się by zdjęcie nie było prześwietlone
  • Wybierz najlepsze ujęcie
  • Obrób je w dowolnym programie( ja używam zwykłego edytora obrazu w moim telefonie)
  • Możesz przyciąć zdjęcie, rozjaśnić lub przyciemnić, dodać jakiś efekt ( według mnie krosowanie jest najlepsze bo kolory są bardziej żywe i przyciągają wzrok, ale to zależy od ciebie)          
Jak widzisz, to nic trudnego. Polecam każdemu to zajęcie. Dołączam do tego wpisu  kilka zdjęć mojego autorstwa. Piszcie  w komentarzach czy wam się podobają lub wysyłajcie wasze krajobrazy na maila DearDiaryNatalie@gmail.com. To by było na tyle. Do zobaczenia. 
Natalie                            


                                                                                                                                                

2 komentarze:

  1. Genialne zdjęcia <3 wciągnęłaś mnie w fotografie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, nawet nie wiesz jak miło mi to słyszeć :)

    OdpowiedzUsuń