czwartek, 22 stycznia 2015

Moja wierna przyjaciółka



Hej
Dziś poopowiadam  o mojej zwierzęcej przyjaciółce Yashin ( Jaszin). To rodowe imię. Miała się nazywać inaczej ale to imię tak mi jakoś do niej pasowało. Jest ona rasy Akita Inu. Wygląda trochę jak lisek. Ma trzy lata. Bardzo ją kocham a ona mnie. Lubi długie spacery, czesanie, rzucanie piłki i przebywanie przy mojej rodzinie i przy mnie. Uwielbia siedzieć w moim domu ale niestety rzadko ma taką  okazję, zazwyczaj przebywa u mojej babci która mieszka w domu bliźniaku. Potrafi mnie pocieszyć i rozbawić. Umie w bardzo szybkim tempie zniszczyć całkiem dobrą zabawkę. Całkiem przydatna umiejętność XD. Jest mądra. Kiedy się cieszy skacze, niestety przez ten nawyk większość się jej boi. Kiedy idę już do domu zawsze blokuje mi drogę. Zna komendy: siad, daj łapkę i hop. Ona jest taka kochana!  Te psy są bardzo wierne, nawet powstał o tym film ,,Hahicho" (swoją drogą bardzo wzruszający). To chyba na tyle. Mam nadzieję że ten wpis się wam spodobał. Zapraszam do komentowania i wysyłania ma mail deardiarynatalie@gmail.com. Do zobaczenia!
Natalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz