niedziela, 18 stycznia 2015

Trochę o mnie


Hej 

 Są już ferie więc pora się odważyć! Oto nowy blog który mam nadzieję podbije wasze serca :)
Nazywam się Natalka ale większość mówi na mnie Nata albo Nati. Mam 12 lat ( już niedługo 13 ;) ). Spróbuję przybliżyć wa trochę moją osobę. Uwielbiam muzykę, kocham czytać książki, rysować i spotykać się z przyjaciółmi.. Jestem niewysoką brunetką z brązowymi oczami. Moja słabość to czekolada i przystojni aktorzy. kto mnie zna wie, że nie umiem wytrzymać nie mówiąc: ,, Och, Orleando Bloom!''. Jestem śmiała i miła no i może trochę niecierpliwa... No cóż nie wiem co jeszcze powiedzieć. Postaram się pisać posty możliwie często. Mam nadzieję, że blogowanie to coś dla mnie! To by było na tyle. Liczę, że się wam spodoba. Do zobaczenia.
Natalie 

2 komentarze:

  1. Fajny wpis. Piszesz na luzie, a to najważniejsze. Oby tak dalej! I zapraszam na mojego bloga : http://zazustreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń