środa, 28 stycznia 2015

Marzenia

Hejka
Często kiedy leżę na łóżku albo kiedy nie mam co robić, marzę. Jestem chyba typem marzycielki, i mi to odpowiada bo, to tak fajnie brzmi :) Ale dobrze by było gdyby wszystkie moje marzenia się spełniły. Dziś napiszę wam o moich wymysłach. Jest ich o wiele więcej niż tu napiszę bo ciągle przychodzą nowe a starszych zapominam. Wypiszę tylko te najważniejsze. Zachęcam do komentowania i pisania maili na DearDiaryNatalie@gmail.com. No to lecimy z tym koksem! :D

Podróż do okoła świata

Od zawsze marzyłam o tym żeby być podróżniczką. Zwiedzić cały świat! Wszystko zobaczyć! To było by
 c u d o w n e!
Odnalezienie drugiej połówki

Chciałabym odnaleźć mężczyznę który będzie mnie rozumiał i kochał. Gdy się ma kogoś takiego, nigdy nie grozi ci smutek. Może i naczytałam się za dużo książek i za dużo filmów obejrzałam ale to nie zmienia faktu, że chciałabym mieć  kogoś takiego w
kim zakochana bym była aż po uszy a on by to odwzajemniał.

 












Praca

Chcę pracować jako pisarka lub aktorka. Pisanie to naprawdę piękna rzecz, umieć połączyć słowa tak aby potrafiło to wzruszyć, wywołać rumieńce lub rozbawić. Tak samo jest z teatrem, grać tak aby kokoś wzruszyć, zaciekawić lub rozbawić to prawdziwa sztuka!




Dom

Marzy mi się przytulny acz nowoczesny domek. Świetnie by było żeby każdego dna w wazonie stały świeże kwiaty i aby  dom było to miejsce luzu i odpoczynku.

to może wyglądać tak :)


Blog

To jest jedno z moich nowych marzeń bo blog prowadzę od niedawna. Chcę aby pisanie bloga zawsze sprawiało mi przyjemność jaką sprawia mi dziś ;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz