wtorek, 20 stycznia 2015

Postcrossing

Hej
Dziś opowiem wam trochę o postcrossingu. Jest to strona na której można wysyłać pocztówki. Działa to w ten sposób, że :ktoś na świecie klika przycisk dzięki któremu losuje mu się jakaś osoba. Wyświetlą mu się dane tej osoby i profil:  czyli to jakie pocztówki jej się podobają, ile pocztówek wysłała ile dostała i tak dalej. Dostaje również kod. Nadawca musi jak najszybciej wysłać jakąś kartkę (chyba nie muszę wspominać że trzeba ją zaadresować i coś na niej napisać). Na  pocztówce koniecznie trzeba napisać ten kod który nam się wyświetlił. I za jakiś czas ktoś inny wylosuje tamtego nadawcę, no i oczywiście musi zrobić to samo co jej poprzednik. I z tego wszystkiego tworzy się  łańcuszek. O postcrossingu dowiedziałam się od mojego taty jakiś miesiąc temu. Do tej pory wysłałam jedną kartkę do Rosji a dostałam jedną z USA z Nowego Jorku! Dziś rano byłam bardzo zaskoczona kiedy przyszła mi kartka z Niemiec! Mam jeszcze jedną kartkę która należy do mojego taty pochodzi z Malezji! Dziś zamierzam wysłać kolejną kartkę. Uważam, że to naprawdę fajny pomysł i dobra zabawa! A poza tym nic nie zastąpi uśmiechu ma twojej twarzy kiedy dochodzi ci piękna kartka :) To chyba wszystko. Mam nadzieję że zachęciłam was do postcrossingu i objaśniłam wam zasady jego działania. Do zobaczenia!
Natalie
P.S.- Łapcie linka- Postcrossing.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz