środa, 21 stycznia 2015

Książki :)

Hej
Jak na samym początku wspominałam, kocham książki! Więc dziś powiem właśnie o nich. Zacznijmy od tego że nie lubię e- booków ani audio-booków. Zdecydowanie wolę czuć piękny zapach kartek i gładką fakturę stron. Książki to świeże zainteresowanie. To się zaczęło kiedy w moim mieście pojawił się empik. Wcześniej byłam zdana na biblioteki tak, wiadomo... Nie zawsze jest to na co ma się ochotę. Poszłam wtedy z tatą kupić książkę dla przyjaciółki na urodziny, no i jak to ja, chciałam przeczytać mały fragment żeby sprawdzić czy nie kupiłam jakiegoś badziewia i tak mnie wciągnęło, że przeczytałam jedną czwartą książki. Była to moja pierwsza romantyczna książka i jak się okazało potem, też nie ostatnia.

To była książka ,,Rywalki" Kiery Cass. Uwielbiam tą pisarkę! Nie ważne jak dobra byłaby kolejna powieść, seria ,,Selection" Zawsze pozostanie w moim serduchu! Dążę do tego aby mieć ogromną biblioteczkę. na razie nie jest duża ale z czasem. Ostatnio zobaczyłam taką stronę na fb ,, Do 2016 przeczytam 52 książki'' czy jakoś tak, no i pomyślałam, że będę  na kartce spisywać książki jakie przeczytałam. potem pod koniec roku będę się czuła zaskoczona ile książek udało mi się przeczytać. Myślę, że to fajny pomysł. Książki to jest dla mnie temat który się nie kończy, ale lepiej już nie będę was zanudzać. No to by było na tyle. Wyrażajcie swoje opinię w komentarzach i na moim mailu DearDiaryNatalie@gmail.com . Do zobaczenia!

Natalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz