środa, 28 stycznia 2015

Zazdrość, jak jej zapobiec?

Hej
Czy wy też tak macie, że czasem dopada was zazdrość a co się za tym ciągnie zaniżanie własnej wartości? No bo ja kiedy czytam świetnego bloga mojej przyjaciółki zazwyczaj czuję kłucie w żołądku i porównuje mojego bloga do jej, ale po co to komu? W sumie to głupie uczucie towarzyszyło nam od początku, czy nie było tak że ktoś coś miał a ty nie ? To bardzo obniża poczucie własnej wartości. A od zazdrości niedaleko do zawiści. Dlatego powiem wam teraz jak ja sobie z tym radzę.Oto moje dziesięć porad, które mogą wam pomóc. Mam nadzieję, że wam się spodoba  zachęcam do pisania komentarzy i obserwowania.   Miłego czytania :)


  1. Uspokój się
  2. Policz  wolno do dziesięciu
  3. Znajdź swoje zalety
  4. Nie porównuj się ( wiem, że to trudne)
  5. Spróbuj zrobić coś w czym jesteś dobry
  6. Zanurz się w filmie, książce lub czymś co kochasz
  7. Zwierz się komuś, tylko nie obgaduj bo poczujesz się jeszcze gorzej
  8. Zrób swój ulubiony napój i posłuchaj ulubionej muzyki
  9. Jeśli potrzebujesz płakać, to płacz ile wlezie, wtedy zrobi ci się lżej
  10. Myśl pozytywnie

Natalie

1 komentarz:

  1. Super wpis, pozytywnie. Takie proste rzeczy dają siłę. Fantastyczny blog, zapraszam na swojego http://xpaperheroesx.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń